قبل از خرید با ما مشورت کنید  

-066

قیمت میلگرد ثامن

خانم قائدوند

کارشناس میلگرد

09916570015

میلگرد

میلگرد نوعی محصول فولادی نورد گرم است که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد  و با افزودن آلیاژهای مختلف به مواد اولیه در فرآیند تولید ساخته می شود. قیمت میلگرد تولید شده به این روش در مقایسه با انواع دیگر بالاتر است اما کیفیت بسیار خوبی دارد. کارخانه های متعددی در سراسر کشور وجود دارند که میلگرد را در سایزها و گریدهای مختلف تولید می کنند. از تولیدکنندگان برتر می توان به ذوب آهن اصفهان، کویر کاشان، فولاد خراسان، میانه، راد همدان، امیرکبیر خزر، هشترود، آناهیتا، فایکو و قائم اشاره کرد. برای استعلام قیمت روز میلگرد و خرید, با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

انواع میلگرد های فولادی

میلگرد در گریدهای مختلف با دسته بندی A1 تا A4 تولید و عرضه می شود. یکی از راه های تشخیص درجه های مختلف از طریق ظاهر آنهاست. میلگردهای با گرید A1 از نوع ساده می باشند. میلگرد ساده دارای سطح صاف و صیقلی و حداقل مقاومت کششی 2400 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.

میلگردهای تقویتی که به عنوان میلگرد نیز شناخته می شوند، معمولاً در ساخت و ساز برای ایجاد استحکام و پایداری سازه های بتنی استفاده می شوند. با این حال، موارد خاصی وجود دارد که میلگرد ضروری نیست و می توان از جایگزین های دیگری استفاده کرد. یکی از این گزینه ها استفاده از میلگرد های ساده است که نیازی به دخالت بتن ندارد. این به این دلیل است که وجود دنده روی میلگرد پیوند قوی تری با بتن ایجاد می کند. میلگرد های ساده اغلب برای سقف های کاذب و کاربردهای مشابه استفاده می شوند.

عوامل موثر بر قیمت میلگرد و فولاد

نرخ ارز:

 نوسانات در نرخ ارز، به ویژه ارزش دلار، می تواند بر قیمت میلگرد تاثیر بگذارد.

عرضه و تقاضا:

به طور کلی افزایش تقاضا برای یک محصول خاص منجر به افزایش قیمت می شود، در حالی که افزایش عرضه می تواند باعث تثبیت یا کاهش قیمت ها شود. با این حال، هر دو سناریو بسته به شرایط بازار ممکن است رخ دهد.

نرخ تورم:

 نرخ تورم می تواند بر هزینه کلی تولید و حمل و نقل تأثیر بگذارد که به نوبه خود می تواند بر قیمت میلگرد تأثیر بگذارد.

هزینه های انرژی:

قیمت انرژی مانند سوخت و برق نیز می تواند بر قیمت فولاد و عوامل مؤثر بر آن تأثیر بگذارد.

هزینه مواد خام:

قیمت تمام شده مواد اولیه به طور مستقیم بر قیمت محصولات فولادی تاثیر می گذارد.

زمانی که قیمت تمام شده مواد اولیه افزایش می یابد، هزینه های تولید برای فولادسازان نیز افزایش می یابد و منجر به افزایش قیمت میلگرد می شود.

راه هایی برای اطلاع از قیمت آهن آلات

پلتفرم های آنلاین:

شما در سایت و شبکه های اجتماعی «آهنین افلاک» میتوانید به راحتی آخرین قیمت روز فولاد را دریاف کنید. آهنین افلاک به شما این امکان را می دهد که قبل از خرید، قیمت ها را با کارخانه های مختلف و انواع مختلف محصولات فولادی مقایسه کنید.

تماس با واحدهای فروش:

یکی دیگر از راه های اطلاع از قیمت  آهن، تماس مستقیم با واحد فروش آهنین افلاک است. آنها می توانند اطلاعات قیمت را در زمان واقعی در اختیار شما قرار دهند و در ثبت سفارش و خرید به شما کمک کنند

خرید میلگرد

خرید مستقیم میلگرد از کارخانه شرایط ویژه ای دارد. برخی از تولیدکنندگان تنها به طور مستقیم با مشتریان خود کار می کنند، در حالی که برخی دیگر عرضه مستقیم به مشتریان را در برنامه خود ندارند اما برای خرید مستقیم از تولیدکنندگانی که این گزینه را در دسترس قرار داده اند، مقدار سفارش باید زیاد باشد. فرآیند تحویل نیز ممکن است زمان ببرد. راه حل بهتر خرید از نمایندگانی هایی است که محصولات کارخانه های مختلف را عرضه می کنند. و این امکان را به مشتریان می دهد تا حجم مورد نیاز را خریداری کنند، تحویل سریع داشته باشند و از کیفیت کالا اطمینان حاصل کنند. به عنوان مثال آهنین افلاک نماینده فروش محصولات ذوب آهن اصفهان و سایر تولیدکنندگان برتر کشور است. برای تکمیل سفارش خود پیشنهاد می شود نزدیکترین کارخانه را برای خرید انتخاب کنید. این به کاهش هزینه های حمل و نقل و صرفه جویی در بودجه کمک می کند.

خرید اینترنتی میلگرد در مقابل حضوری

خرید اینترنتی میلگرد می تواند باعث راحتی و آسایش، صرفه جویی در زمان و بی نیازی از سفر شود. خرید حضوری ممکن است با بازرسی فیزیکی محصول، حس اعتماد و اطمینان را ایجاد کند. هنگام خرید اینترنتی، فروشندگان معتبر با سابقه، خوشنامی و اعتبار در بازار آهن و فولاد را در نظر بگیرید.

ملاحظات مهم برای خرید آنلاین آهن الات

فروشنده قابل اعتماد:

سابقه، شهرت و اعتبار فروشنده را در بازار آهن و فولاد بررسی کنید.

قیمت گذاری به روز:

اطمینان حاصل کنید که قیمت های اعلام شده توسط فروشنده معتبر و جاری هستند.

پرداخت آنلاین و نهایی سازی سفارش:

به دنبال پلتفرم هایی باشید که گزینه های پرداخت آنلاین را ارائه می دهند و فرآیند سفارش را برای تراکنش های سریع تر ساده می کنند.

تنوع محصول و اتصالات تامین کننده:

فروشگاه آنلاینی را انتخاب کنید که طیف گسترده ای از محصولات فولادی را ارائه می دهد و با تولید کنندگان مختلف ارتباط دارد.

آیا هزینه ارسال به عهده خریدار است؟

بله، هزینه حمل و نقل معمولاً به عهده خریدار است. فاصله محل پروژه تا کارخانه تولید میلگرد را در نظر بگیرید تا هزینه های حمل و نقل به حداقل برسد. برخی از فروشندگان مانند آهنین افلاک خدمات بارگیری را برای تسهیل بیشتر فرآیند و کاهش زمان هماهنگی ارائه می دهند.

خرید اینترنتی میلگرد

آهنین افلاک با توجه به امکانات و خدمات متنوعی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای خرید میلگردهای فولادی و سایر مقاطع فولادی باشد. در خرید آنلاین میلگرد عوامل موثر، مثل راحتی خرید اینترنتی, فروشندگان معتبر و قیمت روز آهن آلات را در نظر بگیرید. برای خرید اینترنتی میلگرد مراحل زیر را دنبال کنید:

محصول مورد نظر را انتخاب کنید: به سایت آهنین افلاک مراجعه کنید و بهترین و نزدیکترین گزینه را از لیست کارخانه های تولیدی انتخاب کنید.

ایجاد پروفایل و حساب کاربری: برای ادامه خرید آنلاین، در سایت آهنین افلاک پروفایل و حساب کاربری ایجاد کنید.

اطلاعات شخصی: اطلاعات هویتی و شماره تماس خود را برای تکمیل فرآیند خرید ارائه دهید.

تعیین محل تحویل: محل تحویل را برای محاسبه هزینه حمل و نقل تعیین کنید.

پرداخت را انجام دهید: برای شروع بارگیری و آماده سازی محصول برای تحویل، هزینه سفارش خود را پرداخت کنید.

دریافت میلگرد: پس از پرداخت، محصول بارگیری و آماده تحویل می شود. به محل مشخص شده ارسال خواهد شد. برای خرید میلگرد علاوه بر فرآیند خرید اینترنتی می توانید با واحد فروش نیز تماس گرفته و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

دریافت فاکتور

در هنگام خرید میلگرد و سایر محصولات فلزی، دریافت فاکتور رسمی امری رایج است. برخی از مشتریان امکان اخذ این مدرک را ملاک انتخاب تامین کننده می دانند. فاکتور شامل اطلاعات مربوط به محموله، مانند حجم، مشخصات، جزئیات کارخانه و غیره است. در صورت تمایل به خرید میلگرد همراه با دریافت فاکتور رسمی می توانید از طریق سایت آهنین افلاک اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که با خرید آنلاین محصول، نه تنها فرآیند را تسریع می کنید، بلکه فاکتور را به صورت آنی دریافت می کنید.

جدول وزن میلگرد ثامن

 

سوالات متداول

بله قیمت میلگرد ثامن به صورت لحظه ای در سایت آهنین افلاک بروز رسانی می گردد. برای دریافت قیمت روز میلگرد ثامن متوانید با شماره  3166-066  تماس حاصل فرمایید و یا به سایت مراجعه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز میلگرد ثامن می‌توانید به سایت آهنین افلاک مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره 3166-066 تماس بگیرید و از قیمت روز میلگرد مطلع شوید

1- تماس با کارشناسان ما: شما میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.

2- مراجعه به سایت: با مراجعه به وب سایت آهنین افلاک، لیست میلگرد های برند مورد نظر خود را مشاهده و محصول مورد نظر را به صورت آنلاین سفارش دهید.

با آهنین افلاک، خریدی بدونه واسطه و آسان را تجربه کنید.

در هر فاکتور رسمی این اطلاعات باید وجود داشته باشد: اطلاعات مربوط به خریدار، اطلاعات مربوط به فروشنده، اطلاعات مربوط به میلگرد، اطلاعات تکمیلی

میلگرد آجدار: دارای برجستگی‌ها و فرورفتگی‌هایی روی سطح خود است که به آن آج می‌گویند. این آج‌ها باعث افزایش چسبندگی میلگرد به بتن می‌شوند و در نتیجه، مقاومت کششی و خمشی سازه را افزایش می‌دهند.

میلگرد ساده: سطحی صاف و بدون آج دارد.

سبد خرید
کانال تلگرام ما عضویت
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟